bux.sk
knihy, ktorými žijete
Úvodná stránka Neprehliadnite
Buxcafe iBux.sk







Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy

1. Právo na odstúpenie od zmluvy

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.

Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme posledný diel alebo kus.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou, faxom alebo e-mailom) na tieto kontakty: IKAR, a.s., Miletičova 23, PO-BOX 92, 821 09  Bratislava, telefón: +421-2-49104341, fax: +421-2-49104350, reklamacie@ikar.sk. Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý ste dostali spolu s tovarom. Ako číslo zmluvy uveďte prosím číslo dodacieho listu.

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy

2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

V prípade, že Vám tovar bol už zaslaný, platba Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť podľa toho, čo nastane skôr.

3. Spôsob vrátenia tovaru pri odstúpení od zmluvy

Zašlite nám tovar späť alebo ho prineste osobne na našu adresu: IKAR, a.s., Miletičova 23, 821 09  Bratislava, a to najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.

Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

Zodpovedáte iba za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

Prosím berte na vedomie, že podľa §7, ods.6, písmeno i.) zákona č. 102/2014 o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho nie je možné odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento tovar rozbalil.

4. Reklamácie chybného tovaru

Prípadné reklamácie chybného tovaru sa riadia príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka o zodpovednosti predávajúceho za vady predanej veci (§619-627), záručná doba je 24 mesiacov.

Alternatívne riešenie sporov
Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim IKAR, a.s. je Slovenská obchodná inšpekcia Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk); spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY si môžete stiahnuť TU >>>

Pridať komentár


V odpovedi prosím používajte iba číslice

Komentáre

(22. februára 2016 v 9:21)
Dobry den, zabudla som sa spytat, ci mam spat poslat knihu doporucene alebo obycajne. Dakujem
(26. septembra 2016 v 15:10)
Dobrý deň, prosím Vás o informáciu, ako mám postupovať v prípade, ak kniha, ,ktorú som objednala pre otca nie je tá, ktorú chcel a chcela by som ju vrátiť - NA349962 Civilný sporový poriadok, Civilný mimosporový poriadok a Správny súdny poriadok ( bola mi doručená v piatok 23.9.2016). Ďakujem za odpoveď. S pozdravom Gabriela Mikušiaková
(30. novembra 2016 v 11:53)
Dobrý deň, ešte začiatkom minulého týždňa som spravila na Vašom e-shope objednávku.Do dnešného dňa som nedostala žiadne potvrdenie objednávky e-mailom, ani žiadne info. Týmto nemám o tovar od Vás a ani o spoluprácu s Vami záujem. Knihy si zakúpim kedykoľvek v kamennej predajni v Nitre. Objednávam si často tovar cez e-shop, ale s takýmto prístupom som sa ešte nestretla. S pozdravom Pelešková Andrea, Nitra
(5. januára 2017 v 19:26)
Dobrý deň, nastala chyba v objednáke MGCFS6PLPOT76U6O, chcela som to zaplatiť kartou ale automaticky ma to hodilo na dobierku, poprosím táto kniha je venovaná organizácii, fakturu mi pošlite na adresu: Monika Plevová, Októbrová 65, 08 001 Prešov, PS:poprosím doručiť danú knihu urgent do 12.1.2017 ďakujem Plevová
(6. januára 2017 v 23:12)
Dobry den, objednavala som si knizku, ktora bola aj uhradena, ale nedostala som ziadne potvrdenie o platbe ani o tom, ci objednavku evidujete. Navyse som objednavala, na zaklade reklamy na knihu na fb, ze je aj s podpisom a bez postovneho, lenze postovne mi bolo zaratane. Dakujem za odpoved. Jelinkova, Tlmace
(23. marca 2017 v 16:44)
Neprajem si posielať žiadne letáky, ponuky a pod. Ďakujem
(27. marca 2017 v 9:22)
Dobrý deň. Minulý týždeň som objednávala knihu Mengeleho deti a keďže ma pri postupných krokoch objednávky nasmerovalo späť, že je chyba v objednávaní, objednávku som zopakovala 2-krát. V došlej pošte som si vo večerných hodinách našla správu, že v zásielkovom obchode čakajú na objednaný tovar. Touto cestou Vás prosím o zaslanie 1 ks knihu, objednávku robenú 2. raz, berte prosím, ako bezpredmetnú. Ďakujem za porozumenie. Flochová, Švošov.
(30. marca 2017 v 17:45)
Dobrý deň, chcem zrušiť objednávku MA81F4MOL1GG9D7P – WWW .....pomýlila som sa.......peniaze prosím vrátiť na č. účtu:SK85 8360 5207 0042 0572 7260 Ďakujem Ondriašová
(1. apríla 2017 v 21:41)
Dobrý večer, v akcii som si kúpila niekoľko kníh a teraz som ich chcela postupne čítať. Zistila som, že ste vydali rovnakú knižku s rozdielnym názvom - Adriana Macháčková - V slepej uličke a Dobré dní sa začínajú v noci. Posielať sa mi ju neoplatí, lebo stála 2 eurá, ale keďže to bola Vaša chyba, požadujem nejakú kompenzáciu.
(13. apríla 2017 v 21:57)
Došla mi objednávka niekoho úplne iného...palec dole