bux.sk
knihy, ktorými žijete
Úvodná stránka Neprehliadnite
Buxcafe iBux.sk







Často kladené otázky (FAQ)

Ak si neviete rady, skúste si najskôr prečítať niekoľko najčastejšie kladených otázok. Ak tam tá vaša nie je, kontaktujte náš zákaznícky servis.

·        Aký je rozdiel medzi nákupom po prihlásení a nákupom bez prihlásenia?

Každý prihlásený zákazník, ktorý má u nás svoj účet a objednáva cez neho pravidelne má vo svojom účte možnosť nahliadnuť na všetky doterajšie objednávky. Všetci prihlásení zákazníci u nás získavajú niečo viac. Každého prihláseného zákazníka odmeňujeme dodatočnými percentami zliav, čím sú ceny kníh ešte lákavejšie.

·        Prečo uvádzate dve ceny, „bežnú cenu“ a „lepšiu cenu“?

Pri každej knihe, ktorej predaj už prebieha, uvádzame bežnú cenu, za ktorú si môže knihu kúpiť ktokoľvek na našich stránkach priamo. Lepšia cena je tá, ktorú získa každý zákazník po prihlásení do svojho účtu. Ide o BONUS v podobe o 2% vyššej zľavy, ktorá je našim poďakovaním za to, že ste našou súčasťou. Zvýhodnenie zľavy o 2% nemusí byť dostupné pri niektorom sortimente, ktorý je aktuálne v špeciálnych zľavách.

·        Zaregistroval som sa na portáli bux.sk, ale nechodia mi emailové správy.

Našim zákazníkom pravidelne posielame informácie o pripravovaných novinkách, súťažiach a akciách. Budeme veľmi radi, ak siahnete po obsahu týchto správ. Ich príjem je možné aktivovať vo svojom účte po prihlásení alebo na stránkach prihlásenia do newsletteru. Ich odhlásenie je jednoduché. Každý prichádzajúci email obsahuje odkaz na odhlásenie, v ktorom potvrďte svoj výber a viac nebudete dostávať naše ponuky. Opätovné prihlásenie po predošlom odhlásení je možné aktivovať písomne. Prosím obráťte sa na nás na adrese info@bux.sk.

·        Koľko stojí poštovné a aký spôsob doručenia poskytujete?

Aktuálna výška poplatkov spojených s doručením a zabalením zásielky je uvádzaná hneď v 2. kroku objednávkového procesu v nákupnom košíku. Pozrieť si tabuľku poplatkov môžete aj priamo vo Všeobecných obchodných podmienkach v bode Dodacie a platobné podmienky. Doručujeme prostredníctvom Slovenskej pošty a.s., alebo kuriérskou spoločnosťou GEIS Parcel.

·        Ako sa dostanem do ponuky Mediaklubu?

Najväčší knižný zasielateľ Mediaklub sa v priebehu roka 2015 zlúčil s internetovým obchodom BUX.SK. Posledným katalógom Mediaklubu bolo májové vydanie. Od júna sa celá ponuka predaja kníh prezentuje už len pod názvom BUX.sk. Všetky zľavy a výhodné nákupy sme tak sústredili práve do internetového obchodu, kde môžete využívať výhodné ceny a zároveň dostávate niečo navyše. Naďalej vám prinášame bohatú ponuku kníh, výborných cien, zaujímavý obsah vrátane recenzií k jednotlivým knihám. Zároveň Vás prostredníctvom komunitných stránok www.buxcafe.sk informujeme o knižných novinkách, akciách a súťažiach.

·        Kde nájdem novinky a aktuálne tematické akcie?

Ponuka kníh na BUX.SK neustále rastie. Horúce novinky nájdete vždy v sekcii noviniek. V hornej horizontálnej ponuke na stránkach nájdete aj knihy v predpredaji pred ich vydaním. Knihu si tak môžete rezervovať a získať medzi prvými čitateľmi na Slovensku vôbec. Práve v tejto navigačnej ponuke nájdete aj tlačidlo AKCIE, ktoré v sebe zahŕňa všetky aktuálne tematické akcie. Vždy ide o výber kníh, ktoré majú niečo spoločné a pri ktorých vás nepochybne zaujmú najmä výhodné zľavy.

·        Ako môžem kontaktovať zákaznícky servis?

Zákaznícky servis môžete kontaktovať telefonicky na tel. číslach: 02 49104341, 02 49104333 alebo e-mailom: info@bux.sk.

·        Zasiela obchod BUX.sk aj do zahraničia?

Online kníhkupectvo BUX.sk nezasiela do zahraničia. Neumožňuje registráciu zahraničnej adresy a odoslanie mimo Slovenska. V prípade záujmu o objednávku kníh v Českej republike sa môžete skúsiť obrátiť na sesterský obchod www.bux.cz.